שירותי גז ,גז לתעשייה
בחירת הגז המתאים למנגל שלך

בחירת הגז המתאים למנגל שלך


בחירת הגז המתאים למנגל שלך חיונית אם אתה רוצה לבשל ארוחות טעימות בכל פעם. לאחר מכן, תצטרך לדעת כמה זמן אתה יכול לצפות שהגז שלך יחזיק מעמד.

איזה גריל גז הם הכי אמין?

בחירת גריל הגז הטוב ביותר למנגל עשויה להיראות מסובכת. יש הרבה דברים שצריך לקחת בחשבון כמו גודל, כוח ומחיר. אבל עם קצת עזרה, תוכל לבחור את הגריל המתאים לצרכי הברביקיו שלך.

גריל גז משמשים בדרך כלל לבישול ארוחות בחוץ, והם קלים לשימוש. ניתן להכין אותם גם כך שיתאימו לצרכים שלך עם אביזרים כגון רוטיסרי או קבצים מצורפים לפיצה.

כמה מגרילי הגז הפופולריים ביותר הם דגמים עצמאיים, הבנויים על גלגלים לניידות קלה. בדרך כלל יש להם אזור אחסון למיכלי הדלק, כמו גם מגירות להחזקת אביזרי הגריל.

גרילי גז גדולים הם בדרך כלל ברוחב 34 עד 42 אינץ'. הם אידיאליים לבישול הרבה אוכל בבת אחת. הם גם מאפשרים צלייה איטית וחום עקיף. יש להם גם 3 עד 6 מבערים. גרילים אלה אידיאליים להתנסות בטכניקות צלייה שונות.

עבור גריל גז פרימיום, לינקס ל30 טרף מקצועי הוא אחד הטובים ביותר. דגם זה מציע שטח בישול של 600 סנטימטרים רבועים, מה שהופך אותו לאידיאלי למשפחה גדולה. מערכת הבישול האינפרא אדום המוגנת בפטנט שלה משתמשת ב -30% פחות דלק מאשר גרילי גז קונבנציונליים. זה מגיע גם עם תכונות פרימיום כגון צג טמפרטורה אלחוטי.

בעוד שגריל גז עצמאי הוא הסוג הפופולרי ביותר, קיימים גם דגמים ניידים. דגמים ניידים בורחים ממיכל פרופאן קטן יותר, מה שמקל על העברת הגריל ממקום למקום.

כמה זמן לוקח למיכל גז למנגל להתרוקן?

קניית ברביקיו גז יכולה להיות הצעה יקרה. עם זאת, אתה יכול להפיק את המרב ממנו על ידי שמירה על הגריל שלך בכושר מעולה. מומלץ לשמור את הגריל במקום בטוח, כמו מוסך, בחודשי החורף והקיץ.

זה גם רעיון טוב להחזיק מיכל פרופאן גיבוי בהישג יד, למקרה שייגמר לך. מיכל פרופאן רגיל של 20 קילו יכול להחזיק מעמד כ-18-20 שעות על גריל בינוני.

הדרך הטובה ביותר לקבוע את תוחלת החיים של הגריל שלך היא לשקול את סוג המזון שאתה מבשל עליו בדרך כלל ובאיזו תדירות אתה מתכנן לבשל אותו. לדוגמה, אם אתה מבשל בדרך כלל סטייק וצלעות, תצטרך הרבה יותר גז מאשר אם אתה בדרך כלל בגריל עוף.

שמירה על גריל הגז שלך בצורת קצה יאריך את תוחלת החיים שלו. שימוש בסלעי לבה יבטיח שהגריל שלך יתבשל באופן שווה ומונע הצטברות שומן, מה שעלול לקלקל את טעם האוכל שלך. כיסוי גריל יכול גם להגן עליו מפני האלמנטים.

בקבוק גז של 13 קילוגרם יחזיק לך בערך 10 שעות בישול, אבל לא סביר שתשתמש בכל כך הרבה פרופאן בישיבה אחת. מצד שני, בקבוק גז לבישול של 45 קילוגרם יחזיק לך בערך 244 יום.

עם זאת, אתה עדיין צריך להשתמש בדלק הטוב ביותר האפשרי, ולוודא שאתה מחליף את המיכל כל כמה חודשים. לוח התחזוקה והתחזוקה הנכון יכול להאריך את תוחלת החיים של המנגל שלך בכמה שנים.

כמה זמן מנגל גז לחמם


באמצעות גז לבשל שלך מזון הוא יותר נוח מאשר כיריים. והדלק זול. אתה יכול לצפות שמיכל גפמ טיפוסי יחזיק מעמד 20 שעות בערך. בנוסף, גריל גז מגיע עם שפע של תכונות ואביזרים כדי להפוך את חווית הבישול שלך למהנה יותר. בהתאם לתקציב שלכם, תוכלו לקבל גריל מפואר המיועד לצליית גורמה, או דגם בסיסי יותר המתאים למנגל משפחתי. ואם יתמזל מזלכם, אולי אפילו יהיה לכם מטבח שנבנה סביב הגריל שלכם, עם כיור ומדיח כלים משולבים.

אם אתם מחפשים דרך קלה לבשל את הארוחה האהובה על המשפחה שלכם, או דרך לחזור לתוכנית הטלוויזיה האהובה עליכם, ברביקיו גז הוא בשבילכם. למעשה, הדגמים הנוחים ביותר הם כל כך תכליתי, כי אתה יכול להשתמש בהם עבור מספר מנות שונות. חוץ מזה, אתה לא צריך לדאוג שהגחלים שלך יישרפו. גרילי גז מגיעים עם מגוון הטבות, כמו מחבת טפטוף, מדפים צדדיים ומכסה מנוע צמוד כדי לשמור על האוכל שלך בכושר מעולה. ואם אתם מחפשים גריל חדש, העלות של גז דומה למחיר של כיריים חדשות.