עיצוב גינות מודרניות
עיצוב גינה מודרנית

עיצוב גינה מודרנית

עיצוב גינות מודרניות הוא סגנון המדגיש קווים מלוטשים ונקיים. אבן לבנה בהירה אריח משמשים מתאר שטח ירוק. אתה יכול ליצור פטיו פשוט או לשתול מיטות מוגבהות כדי להוסיף עלווה ירוקה. אדניות מודרניות מיוצרות עם קווים מלוטשים ופירוט מינימלי. הם הדרך המושלמת ליצור גינה מודרנית.

מהו סגנון הגן המודרני?

סגנון הגן המודרני כולל קווים נקיים וחזקים ואזורי תפקוד. הוא גם משתמש בשילוב יוצא דופן של חומרים ומוקדים נועזים. לדוגמה, אתה יכול להשתמש מתכת גלי, אשר מתאים למגוון של שימושים, כמו גדר הגן או המסך. חומרים אחרים שתוכלו לשלב הם לבנים ובטון.

סגנון גן מודרני נפוץ נוסף הוא העיצוב הגיאומטרי. סגנון גן זה מדגיש צורות גיאומטריות ומשתמש במתכות. המתכות המשמשות צריכות להיות בעלות מראה אלגנטי ומודרני ולא צריכות להיות בעלות חלודה או פטינה. תכונות המים הם מצרך נוסף של סגנון זה. אתה יכול לבחור מגוון של צורות עבור תכונת המים שלך, כולל תחומים. הם צורות נועזות ודקורטיביות הבולטות בנוף דליל אחרת.

בעת יצירת סגנון גן מודרני, חשוב לשקול את השטח שיש לך זמין ומה הצמחים יעבדו הכי טוב בו. צמחים המשגשגים בתנאים חמים ולחים דורשים הרבה מים. ניתן גם לשלב בריכות דקורטיביות עם דגים. כדי להשלים את המראה הטרופי, להשתמש בצמחים עם עלים גדולים וצבע תוססת.

צמח נהדר נוסף לסגנון גן מודרני הוא בשרניים. צמחים אלה נטועים הטוב ביותר באביב או בסתיו. אתה יכול להשתמש באבנים או חלוקי נחל כחיפוי סביב הסוקולנטים שלך כדי למנוע את המראה הדשא. אאוניומים הם עוד בחירה מצוינת. הם קשוחים ויכולים להישאר יפים כל השנה.

איך מעצבים גינה מודרנית?

ישנם היבטים רבים שיש לקחת בחשבון בעת עיצוב גן עכשווי. גודלו ומורכבותו של הגן ישפיעו על העיצוב, אך המפתח למראה מודרני הוא לשים לב לפרטים. הגן צריך להיות נוח לשבת, ואת הפריסה צריך להיות מתוכנן כדי ליצור את האשליה של הפרטיות.

העיצוב של גן עכשווי נוטה להדגיש קווים חזקים ותחומי תפקוד. לעתים קרובות הוא משתמש בלוח צבעים מינימלי ומלא במוקדים נועזים. הוא גם משתמש בחומרים אדריכליים בדרכים לא שגרתיות. למשל, גן עכשווי ניתן לשלב גדרות מתכת גלי או מסכים.

צמחים הם מרכיב מרכזי של העיצוב. בחירת צמחים בעלי השפעה דרמטית מסייעת ליצור סביבה מודרנית ומפנקת. אמנם בחירת הצמחים היא תמיד סובייקטיבית, אך חשוב לקטוף צמחים שאורזים אגרוף חזותי. ניתן להשיג זאת על ידי שילוב צורות, מרקמים וצבעים שונים.

ניתן להשתמש בצמחי מיכל לאורך שבילי גן להגדרת חללים. הם יכולים גם להיות מעורבב עם סירים או פרחים. אתה יכול לחזור על אותו סגנון במקומות שונים כדי ליצור הצהרה נועזת. צמחים עם גובה וצבעים בהירים יכולים להוסיף עניין לגינה תפלה.

מדוע לשכור איש מקצוע לעיצוב גינות מודרני?

מעצב גינה מקצועי יוכל לספק לך הצעת מחיר הכל כלול. הם גם יוכלו לספק המלצות לחומרים וצמחים. הם יכולים לתת לך מושג כמה עבודה יהיה צורך עבור הפרויקט. חלקם אפילו יעבדו עם גננים וקבלנים פנימיים כדי להשלים את הפרויקט עבורך. הם גם יוכלו לתת לך לוח זמנים לפרויקט. זה יאפשר לך לעקוב אחר התקציב ולוח הזמנים שלך.

מעצב גינה מקצועי יוכל גם לספק פתרונות השקיה וניקוז. המומחיות שלהם בתחום זה תעזור לכם ליצור תוכנית שתילה שתגרום לגינה שלכם לשגשג לאורך כל השנה. המעצב יעבוד איתך כדי לענות על הצרכים שלך ולוודא שהפרויקט ילך בצורה חלקה ככל האפשר.