עיצוב גינות גג
עיצוב גינת גג

עיצוב גינת גג

לפני שתתחיל לעצב את גינת הגג שלך, עליך לדעת איך הכל עובד. יש כמה דברים שכדאי לקחת בחשבון לפני שתתחיל, ומספר סיבות לכך שעדיף להעסיק איש מקצוע. להלן כמה מהגורמים הללו: כשאתה מוכן להתחיל לעצב גינת גג משלך, עליך להתחיל בתכנון גודל הפרויקט שלך.

מהו התהליך של עיצוב גינות גג?

כשאתה מחליט ליצור גינת גג, ישנם כמה דברים שתצטרך לזכור. ראשית, תצטרך לקבל אישור לבנות את הגן. זה חשוב במיוחד אם אתה שוכר את המרחב שלך או גרה בבניין שיש לו כללי תאגידים בגוף. יתכן שתצטרך לבדוק חוקים מקומיים. אתה יכול לעשות זאת על ידי התייעצות עם חברות ניהול בניין או יצירת קשר עם קבלני קירוי. מלבד קבלת אישור, תצטרך לשקול בעיות בטיחות. תצטרך לוודא שגן הגג בטוח לאנשים שנמצאים עליו.

תהליך עיצוב גינת גג כולל שימו לב מקרוב לכיוון הרוח. באופן כללי, עדיף לאתר את הגן הרוח של בניין גבוה יותר, מכיוון שהדבר יגן עליו מפני ירידות. אם אתם מתכננים למקם את הגן בצד הסוער של בניין סמוך, עם זאת, תצטרכו לקחת בחשבון את הסטת הרוח המבנית.

דבר נוסף שיש לקחת בחשבון הוא התכונות האדריכליות של הגן. כמה גנים על הגג מונחים על גשרים, שיכולים להיות מקום נהדר לגן על הגג. חלק מהמעצבים השתמשו בגני ברידג 'כדי ליצור מסלול הליכה להולכי רגל, ומאפשרים להולכי רגל לעבור אותם בבטחה. דרך יעילה נוספת למקם גנים על הגג נמצאת על גבי בניינים. פארק הכביש המהיר בסיאטל הוא דוגמא לגינה כזו. הגן נבנה מעל מעבר בינלאומי 5 כדי לחבר את הגבעה המאוכלסת בצפיפות מעל הכביש המהיר.

מה אתה צריך לדעת לפני שאתה מתכנן גינות גג

ישנם מספר גורמים שעליכם לקחת בחשבון לפני שתכננו את גן הגג שלכם. ראשית, מזג האוויר בנכס שלך צריך להיות מתאים לצמחים. זה צריך להיות מוצל גם מאור שמש ישיר. זה חשוב מכיוון שאור השמש יכול להיות חם מאוד. גם גינת גג יהיה צורך להגן על הרוח, ולכן כדאי להתקין פרוץ רוח. שימוש בפריצת רוח שימושי במיוחד אם אתם גרים באזור בו הרוח לרוב חזקה.

גינות גג יכולים להיות פגיעים לרוח, ועדיף להשתמש בצמחים שהם קשוחים ולא יגדלו במהירות את המכולות שלהם. הימנע משימוש בצמחים עם עלים גדולים, מכיוון שהם עלולים להתגרר על ידי רוחות חזקות. יתר על כן, זכור כי סוגים מסוימים של עצים ושיחים מועדים לייבוש במהלך החורף, אז אל תשתול אותם בגג. במקום זאת, השתמש בצמחים הסובלניים לרוח, כמו שיחים צומחים נמוכים.

דבר נוסף שיש לקחת בחשבון לפני שתכנן גינת גג הוא משקל החומרים בהם תשתמש. חשוב לבחור אדמת עציצים קלה במקום לכלוך גן. אתה יכול גם לבחור להשתמש בוטנים קלקר למטרות ניקוז, שהם קלים יותר מסלעים ושרדי חרס.

מדוע להשתמש במקצוען כדי לעצב גינות גג?

איש מקצוע יכול לתכנן גינת גג שמתאים לצרכים שלך. אתה יכול להתחיל בקטן ולהוסיף לפי הצורך. גן הגג שלך יכול להתפתח לאזור מגורים חיצוני ואפילו לחווה עירונית פורחת. ישנם מספר יתרונות להעסקת מקצוען לעיצוב גינת הגג שלך. בואו נסתכל על כמה מהם.

ראשית, איש מקצוע יכול לעזור לך לבחור צמחים. חלק מהצמחים מתאימים יותר לגנים על הגג, בעוד שאחרים עשויים להיות חמים מדי או סוערים לאזורכם. איש מקצוע יידע גם לעשות את השימוש הטוב ביותר בחלל, הכולל להבטיח כי צמחים יגדלו לפוטנציאל המרבי שלהם.

לבסוף, ניתן לבנות גינת גג על תקציב. החומרים היקרים ביותר שתצטרך לקנות הם המכולות והאדמה. למרבה המזל, בניית מכולה קלה מאוד. ואם אתה לא רוצה לבזבז הרבה כסף, אתה יכול אפילו למחזר פריטי בית כדוחות. אתה יכול לקבל גן יפהפה ותחזוקה נמוכה שכמעט דואגת לעצמה! בחירת צמחים ילידים היא גם רעיון נהדר, מכיוון שהם פחות נוטים לדרוש תחזוקה רבה מדי.

גינות גג ירוקים מספקים בית גידול טבעי לציפורים ובעלי חיים אחרים. אם אתם אוהבים לצפות בציפורים וליהנות מהחוץ, גינת גג בהחלט שווה לקחת בחשבון. מלבד היותו תוספת נפלאה לביתכם, זה גם עוזר לסביבה על ידי חמצון מחדש של האוויר ושמירה על רעלים מזיקים.

לפרטים נוספים, לחצו על הקישור הבא: https://www.yarok365.co.il/%D7%92%D7%99%D7%A0%D7%AA-%D7%92%D7%92/