פרקטים
רצפת פרקט מוסיפה אלגנטיות וסגנון אמיתי

רצפת פרקט מוסיפה אלגנטיות וסגנון אמיתי

רצפת פרקט היא פסיפס גיאומטרי של חתיכות עץ. התבנית מיועדת לאפקט דקורטיבי. זוהי אפשרות ריצוף אטרקטיבי ועמיד שיימשך לכל החיים. רצפות פרקט זמינות במגוון סגנונות, החל מסורתיים ועד עכשוויים. ניתן להתקין אותם בבית, במשרד או בלובי המלון.

מהי רצפת פרקט?

ריצוף פרקט עשוי פסיפס גיאומטרי של חתיכות עץ. סוג זה של ריצוף משמש לעתים קרובות למטרות דקורטיביות. התבנית יוצרת מראה מרשים ועמידה במיוחד. זו גם אחת מאפשרויות הריצוף המשתלמות ביותר. רצפות פרקט פופולריות ביותר בארצות הברית ובקנדה.

רצפות פרקט נראות בדרך כלל במסדרונות ובחדרי שינה. הם נוחים יותר מתחת לרגליים ונחשבים לאופציית ריצוף מעולה מאשר אריחי רצפה רגילים. עם זאת, הם עושים מעט כדי לספוג רעש יכול להיות בעייתי בבניינים רב תפוסה. בנוסף לכך, לא ניתן לחדש אותם.

ריצוף פרקט דורש ניקוי זהיר ותחזוקה יומית. כדי לשמור את זה נראה במיטבו, זה צריך להיות מוגן מפני דליפות וכתמים. כדי להסיר כתמים, עליך להשתמש במסיר כתמים מיוחד המיועד לרצפות עץ. מסיר הכתם צריך להיות לא שוחקים מוחל עם מטלית רכה.

ריצוף פרקט זמין בסגנונות וצבעים רבים. התבנית הנפוצה ביותר היא אדרה, שיכולה להיות מורכבת מרצועות בודדות, כפולות או אלכסוניות. בנוסף אדרה, אתה יכול למצוא שברון, לבנים, סל לארוג דפוסי פרקט. אתה יכול גם לקבל כיסוי פרקט המורכב מחתיכות עץ דקות יותר, המשמשות בדרך כלל על רצפה שהייתה קיימת בעבר.

ריצוף פרקט זמין ברוב חנויות ציוד הבניין. עם זאת, חשוב לציין כי סוג זה של ריצוף יכול להיות יקר מאוד, במיוחד אם אתה מייבא אותו ממדינה אחרת. ריצוף פרקט הוא גם לא בחירה טובה עבור חדרים שבהם לחות קיים, שכן הוא יכול להרחיב ולשבור את החומר. יתר על כן, זה יכול להיות שרוט בקלות. בנוסף, ריצוף פרקט הוא רועש, מה שהופך אותו מתאים לבתים עם חיות מחמד.

למה אתה צריך להתקין רצפת פרקט עבור הבית?

אם אתם רוצים רצפה שמוסיפה אלגנטיות וסגנון אמיתי, כדאי לשקול להתקין רצפת פרקט בביתכם. כאשר הניח כראוי, רצפת פרקט ייראה יפה במשך עשרות שנים. אפילו בארמון ורסאי היו רצפות פרקט. לואי הארבעה עשר התקין אותם בתקופת שלטונו בצרפת.

רצפות פרקט ניתן לשמור בקלות עם טיפול נאות. רגיל גורף ויבש לשטוף הוא הכרחי כדי לשמור את משטח מראה חדש. בנוסף, אתה צריך לנגב את כל נשפך עם מטלית לחה או מגבות נייר. כדאי גם לנגב את הרצפה עם מנקה רצפות עץ מיוחד פעם או פעמיים בחודש. הימנע משימוש בשעווה או פוליש מכיוון שאלו יהפכו את הרצפה לחלקה ויגרדו את הגימור. אתה יכול גם להגן על רצפת הפרקט שלך עם שטיחים.

ריצוף פרקט הוא בחירה פופולרית עבור בעלי הבית היום. ניתן לרכוש אריחי פרקט במיני עץ שונים במחיר שווה לכל נפש. הם זמינים ריבועים תשעה אינץ 'ריבועים שתים עשרה אינץ'. בנוסף, אריחי פרקט ניתן לרכוש על ידי הקרטון.

רצפות פרקט קל לשמור לעומת סוגים אחרים של ריצוף עץ. בניגוד לשטיחים ושטיחים, רצפות פרקט יכולות לעמוד בטמפרטורות חמות וקרות. הם גם בריאים יותר מכיוון שהם לא לוכדים אלרגנים. ריצוף פרקט עשוי גם מעץ, שהוא מבודד נהדר. כתוצאה מכך, הוא מסדיר את הטמפרטורה בבית שלך.

כיצד לבחור חברה עבור רצפות פרקט?

ריצוף פרקט עשוי מחתיכות עץ מרובות המונחות בתבנית. לרוב, הדפוס הוא אדרה. עם זאת, ישנם סוגים אחרים של ריצוף פרקט, כולל במבוק, ויניל, קנבוס. בין אם אתם מעדיפים מראה קלאסי או מודרני, ריצוף פרקט יכול להיות עשוי כמעט מכל חומר.

רצפות פרקט אינן זולות, ולכן חשוב לבחור בחוכמה. ישנם הרבה גורמים שיש לקחת בחשבון, כולל סוג של עץ להם פיניש חדש. כמה יערות קשה יותר לחדש, וחלקם יקרים יותר מאחרים. כמו כן, עץ אינו בלתי ניתן להריסה. זה יכול להיות שרוט, וחיות מחמד יכול להרוס אותו. עם זאת, סוגים מסוימים של עץ עמידים בפני שריטות וניתנים לתיקון בקלות.

לפרטים על פרקטים, הקליקו: https://parketimhome.com/